Příjem a průběh překladatelských zakázek
1. Zašlete poptávku e-mailem nebo zatelefonujte.
2. Do 24 hodin se s Vámi spojím a domluvíme si podrobnosti. V případě potřeby nebo Vaší žádosti se sejdeme na osobní schůzce (jsem mobilní po celé ČR).
3. V případě, že se dohodneme, zašlete mi požadovaný překlad.
4. Obratem Vám písemně potvrdím, že jsem schopna zaslaný překlad za dohodnutých podmínek vyhotovit.
5. Pak už jen počkáte na svůj překlad, který zašlu e-mailem či dle potřeby poštou.
6. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí se domluvíme na jejich řešení.
7. Bude-li vše v pořádku, zašlu Vám fakturu :)
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
- Zakázky přijímám nejčastěji e-mailem, připadně doporučenou poštou.
- Překlady účtuji podle počtu normostran (tj. počet znaků bez mezer / 1500) cílového textu.
- V případě kratších zakázek, tj. do 20 normostran účtuji cenu zasláním faktury po provedení překladu.
- U zakázek nad 20 normostran požaduji (u první zakázky) buď osobní schůzku nebo zálohu ve výši 10–20% odhadované ceny překladu.
- Vyhotovené zakázky zasílám e-mailem. V případě potřeby soudního či notářského ověření či na žádost zákazníka zasílám vyhotovený překlad doporučenou poštou.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
Při telefonickém rozhovoru nebo e-mailovém kontaktu je třeba uvést"
- co nejpřesněji obsah požadovaného překladu (obor, zda jde o obecný text, odobrný text nebo vysoce odborný text),
- jaký je (odhadovaný) počet normostran či počet fyzických stran a formát, v němž bude zasílán text k překladu,
- v jakém formátu bude chtít zákazník text odevzdat,
- k čemu má překlad sloužit (např. pouze informační překlad, text závazné smlouvy, který bude použit v obchodním styku, atd.)
- jaké doplňkové služby klient požaduje (ověření, vytisknutí, apod.)
- v případě, že již klient podobný překlad již někdy zadával nebo má možnost zaslat k překladu slovníček jím používaných pojmů či dokonce požaduje používání určité terminologie, velice uvítám jakoukoliv případnou pomůcku, aby překlad co nejlépe odpovídal představám klienta.